Гарантії та повернення

ГАРАНТІЙНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Наша компанія займається продажем виключно нових запчастин оригінального та фірмового виробництва.

Гарантія на більшість автозапчастин, придбаних в нашому магазині, становить 6 місяців. Але через те, що магазин має широкий діапазон цін і виробників (від оригінальних до китайських) не на всю продукцію виробники дають гарантію. Гарантія на частини електричної системи автомобіля надається тільки на установку.


ПРИМІТКА


RENAULT EUROPE дає гарантію на нові запасні частини один рік, на реставровані півроку.

По ходовій частині, враховуючи стан доріг України, RENAULT дає гарантію на термін, що не перевищує 2 місяці, на оригінальні запчастини (шарові опори, рульові наконечники, амортизатори тощо), встановлені лише на офіційних сертифікованих СТО та лише на автомобілі RENAULT.

На запасні частини паливної системи, з урахуванням якості вітчизняного палива, RENAULT на території України дає гарантію терміном не більше 6 місяців, за умови встановлення на офіційних сертифікованих СТО та лише на автомобілі RENAULT. Також для отримання гарантії необхідно надати копії документів про заміну фільтрів оригінального виробництва кожні 10 тис. км. експлуатації.

Гарантію на оригінальні запчастини Renault наш магазин не надає, її надає RENAULT UKRAINE.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи*, Ви маєте право на:

  • - розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або
  • - заміну товару на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар.

* підтверджених висновком експертизи – акт дефектації (рекламації), виданий співробітником станції технічного обслуговування автотранспортних засобів, на якій здійснювалась установка та перевірка автозапчастини, або висновок незалежної експертизи, виданий сертифікованим експертом.

Для гарантійного обслуговування товару необхідно:

  • - Зв'язатися за телефонами (068) 12 44 363, (063) 35 34 144 і повідомити про гарантійний випадок.
  • - Звернутись до однієї з точок видачі/магазину в місті Хмельницький (відправити службою доставки «Нова пошта» на відділення № 32 у місті Хмельницький (до 30 кг) Посилка понад 30 кг: відділення №1 ФОП Коломієць Олексій Юрійович та надати:
    1. автозапчастину, що потребує гарантійного обслуговування;
    2. заповнити квитанцію на гарантійній ремонт;
    3. акт виконаних робіт (заказ-наряд) СТО по монтажу запчастини (бланк);
    4. копію ліцензії СТО, де проводилося встановлення виробу;
    5. акт дефектації (рекламації) СТО або висновок незалежної експертизи;
    6. копію сертифіката на відповідність послуг;
    7. товарний чек або квитанцію/експрес-накладну про оплату у відділенні служби доставки, що підтверджує факт придбання товару в нашому магазині;
    8. для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистеми автомобіля та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/скан-копія показників);
    9. для деталей ходової або рульової групи: рекомендуємо перед демонтажем - зробити фото запчастини і відправити його на email - opeldnepr@gmail.com, вказавши номер замовлення в темі листа;
    10. менеджер має право вимагати у клієнта інші супутні документи для з'ясування причини виникнення повернення або рекламації.

УВАГА! Без надання документів від станції технічного обслуговування автотранспортних засобів установка запчастини на автомобіль прирівнюється до такої, що здійснена покупцем самостійно.

Після отримання повного пакету документів від покупця магазин надсилає відповідний запит (рекламацію) виробнику/постачальнику, термін розгляду якого становить від 14 до 30 календарних днів.

За результатами розгляду запиту (рекламації) виробником/постачальником:

  • - у разі, якщо виріб має візуальні дефекти явно вираженого заводського браку, то клієнт має право обміняти його на аналогічний, або ця сума буде віднята з наступної покупки;
  • - у разі, якщо при проведенні експертизи наявність браку/недоліків або фальсифікацію товару НЕ підтверджено – магазин повертає товар покупцю;
  • - у разі, якщо при проведенні експертизи буде встановлено наявність браку/недоліків або фальсифікацію товару – магазин або повертає грошові кошти за товар, або здійснює заміну товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар (за вибором покупця).

Вартість пересилання автозапчастини службою доставки, зняття/установки деталі, ремонт автомобіля НЕ компенсуються.

Для уточнення інформації щодо процедури гарантійного обслуговування звертайтесь за телефонами (098) 169 06 06, (050) 307 00 92.

Гарантії не підлягають

  1. Витратні запасні частини та матеріали (у тому числі олива, фільтри, запобіжники, лампи, кліпси тощо).
  2. Рекламація не розглядається за такими позиціями: реле-регулятори генератора, діодні мости генератора, діоди, втягуючі реле стартера, котушки запалювання, комутатори системи запалювання, датчики, паливні насоси, свічки запалювання, модулі і клапани EGR.
  3. Деталі пошкоджені внаслідок ДТП або незадовільного стану дорожнього покриття.

В гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у наступних випадках:

  1. закінчення гарантійного терміну;
  2. відсутності підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального інструменту може послужити фото реального інструменту, що використовується на автосервісі;
  3. невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі;
  4. надання запчастини для розглядання рекламаційного випадку не в комплектності продажу;
  5. неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату;
  6. неправильний підбір деталей на конкретний автомобіль;
  7. наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з'явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації;
  8. за наявності спроб самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником;
  9. деталь або агрегат встановлено без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу;
  10. у разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи з суміжними деталями, агрегатами або рідинами, які не передбачені заводом виробником;
  11. якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад, спортивні змагання, тощо);
  12. у разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики через використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником;
  13. якщо деталь або агрегат було встановлено без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник;
  14. коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника;
  15. у разі, якщо покупець не надав увесь перелік необхідних документів та інформації, необхідних для здійснення гарантійного обслуговування.

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 14-денного терміну з моменту його покупки, за умови збереження товарного вигляду: відсутності механічних пошкоджень, ознак установки автозапчастини, а також цілісності упаковки,без сторонніх наліпок та скотча.

Якщо замовлена автозапчастина не підійшла, ви маєте право на обмін/повернення придбаного товару належної якості (справного):

  • -Товар відправлений службою доставки перевіряється замовником безпосередньо в пункті видачі кур'єрської служби. Забираючи замовлення з пункту видачі, замовник погоджується з фактом повної відповідності заявлених характеристик товару, належного стану самого товару, упаковки та її цілісності, а також повної комплектації. В іншому випадку замовник має право відмовитись від товару.
  • - у разі доставки товару службою «Нова пошта» - до 14 календарних днів з моменту відправлення;
  • - у разі самовивозу з точки видачі/магазину або доставки нашою кур'єрською службою - до 14 календарних днів з моменту отримання товару.

Обов'язкові умови при обміні/поверненні:

  • - товар не використовувався (без ознак установки) та в повній комплектації;
  • - збережено товарний вигляд автозапчастини (в тому числі чиста і не пошкоджена упаковка);
  • - наявний розрахунковий документ (товарний чек/квитанція/експрес-накладна тощо).

Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік СТО зобов'язаний впевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів.

  • - При запаяній прозорій упаковці необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів.
  • - Комплекти в прозорій упаковці необхідно перевіряти на комплектність не розкриваючи упаковку, шляхом візуального порівняння зі старими комплектуючими.

ВАЖЛИВО! Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб механік СТО мав змогу перед розкриттям уважно оглянути деталь та/або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля та правильній комплектності!

НЕ приймаються претензії щодо:

  • - Некомплектності після відкриття запаяної прозорої упаковки!
  • - Невідповідності нової деталі після відкриття запаяної прозорої упаковки, у випадках коли можна було провести порівняння зі старою деталлю!
  • - Невідповідності нової деталі, після спроби монтажу, у випадках коли можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою деталлю, тим самим визначити невідповідність!

Для обміну/повернення товару необхідно:

  1. Зв'язатися за телефонами (068) 12 44 363, (063) 35 34 144 та повідомити про ваше бажання обміняти/повернути товар.
  2. Заповнити заяву на повернення коштів (у разі повернення сплаченого товару), що знаходиться на звороті видаткової накладної.
  3. Звернутися до однієї з точок видачі (магазину) в місті Дніпро або відправити службою доставки «Нова пошта» (без післяоплати)

Адреса для обміну/повернення товару службою доставки «Нова пошта»:

м. Хмельницький, Отримувач: тел.+38 (068) 12-44-363, ФОП Коломієць Олексій Юрійович

Посилка до 30 кг: відділення №32

Посилка понад 30 кг: відділення №1

УВАГА! Перед відправленням, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку скотч або інші наклейки/наліпки, а також не робіть надписи і попередьте про цю заборону співробітника служби доставки!

Після відправлення товару на обмін/повернення зателефонуйте за телефоном +38 (068) 12-44-363 та повідомте менеджеру номер ТТН.

Повернення грошових коштів за товар належної якості (справний).

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день повернення товару після його огляду та підтвердження збереження товарного вигляду, цілісності та комплектності, але не пізніше ніж протягом семи днів з моменту отримання товару, письмової заяви та товарного чеку/квитанції/експрес-накладної, що підтверджує факт придбання товару у нашому магазині.

Повернення грошових коштів за товар неналежної якості (несправний).

За умови підтвердження наявності браку/недоліків або фальсифікації товару висновком експертизи, проведеної виробником/постачальником, покупець надає до однієї з точок видачі/магазину в місті Хмельницький (або надсилає службою доставки «Нова пошта» на відділення № 32 у місті Хмельницький, вказавши отримувачем ФОП Коломієць Олексій Юрійович тел. +38 (068) 12-44-363 письмову заяву на повернення грошових коштів (бланк).


ВАЖЛИВО! Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 днів тим самим способом, яким здійснювалась оплата: готівкою або банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити.

Гроші зараховуються банківським переказом на реквізити, зазначені в заяві, відповідно до умов обслуговування вашого банку і за вирахуванням комісії за переклад, якщо така є.

Для уточнення інформації щодо процедури обміну/повернення товару звертайтесь за телефонами +38 (068) 12-44-363, +38 (063) 35 34 144.

Правила повернення товару, придбаного за безготівковим розрахунком

УВАГА, дуже важливо! З 13.01.20 діють нові номери рахунків в форматі IBAN, якщо рахунок зазначений не в цьому форматі - Банк не зможе повернути кошти Вам на картку. Для того щоб не було проблем уточнюйте IBAN у свого оператора. IBAN - це номер вашого рахунку який починаеься на UA та мiстить 27 цифр! Якщо у Вас картка ПриватБанку вказувати IBAN необов'язково. При отриманні коректно заповненої заяви, повернення відбувається в термін до 14 днів. Заява на другому бланку.