Договір оферти
Цей Договір публічної оферти про торгівлю товарами, що здійснюються фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет встановлює умови та порядок торгівлі товаром на платформі, що знаходиться в мережі інтернет за адресою: https://autoplanet.in.ua (далі – «Платформа»), та є публічною офертою «Автопланета», продавця як оператора Платформи (надалі «Оператор Платформи») для невизначеного кола осіб у розумінні ст. 633, 641, 644 Цивільного кодексу України, укласти Договір публічної оферти у сфері торгівлі товарами, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет (надалі – «Договір») на нижчевикладених умовах:
1. Загальні положення
1.1. Відносини між Покупцями та Продавцем базуються на основі договору публічної оферти.
1.2. Договір Публічної оферти є публічним Договором, що регулюється ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України.
1.3. Умови публічного договору є однаковими для всіх.
1.4. Придбавши Товари Продавця Ви акцептуєте умови цього Договору, та підтверджуєте, що ознайомлені з ним та погоджуєтесь з його умовами.
1.5. У Договорі вживаються терміни в такому значенні:
а. Платформа – офіційна веб-сторінка ТОВ «Автопланета», що знаходиться в мережі інтернет за адресою - https://autoplanet.in.ua на якій Продавці розміщують інформацію про свій товар, його вартість, а також спосіб отримання. Скориставшись конкретною пропозицією Клієнт акцептує умови цього Договору.
б. Покупець – будь-яка фізична чи юридична особа, а також фізична особа-підприємець, що купує товар Продавця, оплачує товар на банківський Рахунок Продавця або іншим способом, таким чином висловивши намір акцептувати цей Договір.
в. Продавець – субʼєкт господарювання, що здійснює продаж Товарів за допомогою розміщення відповідних пропозицій на Платформі.
г. Товари – деталі, приладдя та аксесуари тощо для автотранспортних засобів, що продаються Продавцем на користь Покупців, перелік, опис та вартість яких зазначаються виключно на Платформі у вигляді пропозицій, публікацій або постів.
д. Замовлення - обрані Покупцем Товари з метою придбання, які розміщені на Платформі.
е. Менеджер Платформи – оператор Платформи, що здійснює функції із формування Замовлення та ведення комунікації із Покупцями.
ж. Акцептування Договору – під акцептом цього Договору розуміється оформлення Замовлення шляхом додавання товару до віртуального кошика згідно оголошення чи публікації розміщених на Платформі або підтвердження Замовлення у телефонному режимі через зв’язок з Менеджером Платформи.
з. Особистий кабінет – кабінет у вигляді персонального розділу Клієнта на сайті Продавця. В особистому кабінеті відображається персональна інформація Клієнта та статус розміщених замовлень.
2. Предмет Договору
2.1. Цей Договір є публічним договором, який вважається укладеним між Продавцем, з однієї сторони та Покупцем з іншої, з моменту Акцепту останнім всіх без винятку умов та положень цього Договору та Додатків до нього.
2.2. Відповідно до цього Договору Продавець зобов'язується продати Покупцю Товар, а Покупець зобов'язується прийняти Товар й оплатити за нього в порядку та на умовах, визначених цим Договором та законодавством України.
2.3. Торгівля Товаром за цим Договором здійснюється у відповідності з нормами чинного законодавства України та домовленостями Сторін.
3. Порядок оформлення Товару та отримання винагороди Продавцем
3.1. Покупець звертається до Продавця будь-яким зручним способом зв’язку, що опублікований на Платформі, та приймає умови в опублікованому оголошенні чи публікації або пропозиції Продавця, а також в цьому Договорі.
3.1.1. Покупець залишає заявку на Платформі Продавця, де зазначає свої особисті дані: ПІБ, номер телефону, адреса електронної пошти, адреса доставки/номер відділення Нової Пошти/Укрпошти. Покупець зобов'язується надати точну інформацію про себе. Продавець не несе відповідальності за правильність даних, наданих Покупцем під час здійснення Замовлення. Покупець у момент надання інформації про себе, тим самим підтверджує згоду на обробку персональних даних (в т.ч. в усному порядку у разі оформлення Замовлення у телефонному режимі через зв’язок з Менеджером Платформи).
3.2. Продавець, отримавши звернення від Покупця, за необхідності надає інформацію про Товари (вартість, строки доставки та інше).
3.3. Для погодження умов оплати та доставки Товару із Покупцем зв’язується Менеджер Платформи будь-яким зручним способом зв’язку.
3.4. Покупець попереджений, що всі телефонні дзвінки, здійснені ним за номерами, вказаними на Сайті, дзвінки за його онлайн-замовленнями, розміщеними на Платформі, а також дзвінки за номерами, залишеними в сервісі Платформи "Зворотній дзвінок", можуть записуватися.
3.5. Оплата за Товар може здійснюватися за допомогою сторонніх платіжних систем (WayForPay, LIQPAY та інші), що є підключені до Платформи, на розрахунковий рахунок Продавця або іншими способами оплати які розміщені на Платформі.
3.6. Розрахунок за Товар відбувається у національні валюті України – гривні.
3.7. Покупець, оплативши за Товари, акцептує умови цього Договору та отримує вказані у цьому Договорі Товари; не оплативши Товари, Покупець відмовляється від Договору та від Товарів, які продаються Продавцем згідно з умовами цього Договору.
3.8. Оплата за Товари, передбачені у п. п. г. п. 1.5. здійснюється наступним чином:
3.8.1. передоплата у розмірі 100% (сто відсотків) за допомогою платіжних систем (WayForPay, LIQPAY та інші), що є підключені до Платформи;
3.8.2. передоплата у розмірі 100% (сто відсотків) на розрахунковий рахунок Продавця;
3.8.3. накладний платіж із використанням поштових служб (Нова пошта, Укрпошта);
3.8.4. оплата на розрахунковий рахунок Продавця;
3.8.5. оплата у точці видачі;
3.8.6. за допомогою сервісу «Оплата частинами» від ПриватБанку;
3.8.7. а також інші способи оплати які розміщені на Платформі.
4. Умови «Оплати частинами»
4.1. Сервіс «Оплата частинами» доступний для Покупців – власників карток «Універсальна», «Універсальна Gold», клієнтів Premium Banking (Platinum, World Black Edition, Signature, World Elite та Infinite) ПриватБанку.
4.2. Спосіб оплати – «Оплата частинами» доступний для Замовлення, сума яких перевищує 400 (чотириста) гривень. Загальна сума Замовлення не повинна перевищувати кредитний ліміт, що передбачений для банківської карти Покупця.
4.3. «Оплата частинами» можлива терміном до 4 (чотирьох) місяців.
4.4. При оплаті Товару способом оплати «Оплата частинами» сума грошових коштів на банківській карті Покупця повинна бути достатньою, щоб покрити оплату першого платежу Замовлення.
5. Права та обов’язки Сторін
5.1. Продавець зобов’язується:
а. продати Покупцю Товари, передбачені цим Договором;
б. забезпечити можливість оплати за Товари на банківський рахунок, платіжну систему;
в. забезпечити Покупця повною інформацію про Товари, що продаються, їх зміст, строки виготовлення та поставки, а також надати дані про Продавця для пред’явлення скарг або вимог;
г. ознайомити із умовами цього Договору та отримати дозвіл на обробку персональних даних (в т.ч. в усному порядку у разі оформлення Замовлення у телефонному режимі через зв’язок з Менеджером Платформи).
5.2. Продавець має право:
а. вносити зміни до Договору в односторонньому порядку;
б. вносити зміни щодо інформації та переліку Товарів на власний розсуд в односторонньому порядку;
в. залучати третіх осіб для виконання умов цього Договору.
5.3. Покупець зобов’язується:
а. дотримуватись всіх умов та вимог цього Договору;
б. ознайомитись з інформацією про Товари Продавця;
в. прийняти Товари Продавця;
г. оплатити Товари Продавця;
д. надати достовірну інформацію у відповідності до п. 3.1.1. цього Договору.
5.4. Покупець має право:
а. вимагати від Продавця виконання умов та положень цього Договору;
б. замовляти Товари у Продавця;
в. отримати повну інформацію щодо Товарів Продавця, їх ціну, строки виконання та будь-яку іншу інформацію, що стосується предмету Договору.
6. Доставка Товару
6.1. Доставка Товару відбувається із використанням поштових служб (Нова Пошта, УкрПошта) як в межах території України, так і закордон, а також доступний самовивіз Замовлення. Якщо доставка відбувається із використанням поштових служб, Покупець у повному обсязі та безумовно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими компаніями перевізниками.
6.2. Доставка великогабаритних та відрізних Товарів (гальмівні трубки, паливні шланги тощо) можлива за умови 100% передоплати за вказаний Товар.
6.3. При відправці Товару Продавець надсилає Покупцю номер накладної, за яким закріплено Товар.
6.4. Продавець здійснює відправлення Замовлення, що оформленні до 14:00 години у день оформлення Замовлення, за умови наявності обраного Товару на складі Продавця.
6.5. Продавець здійснює відправлення Замовлення, що оформленні після 14:00 години на наступний робочий день після оформлення Замовлення, за умови наявності обраного Товару на складі Продавця.
6.6. Доставка Товару (в тому числі і повернення Товару) здійснюється за рахунок Покупця.
6.7. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до актуальних тарифів, що вказані на сайті відповідної служби із доставки (Нової Пошти, УкрПошти).
6.8. Під час отримання товару кур'єрською службою доставки Покупець має можливість перевірити якість Товару, а також переконатися у відповідності його розмірів і комплектації до Замовлення.
6.9. Самовивіз Замовлення доступний за адресами точок видачі та в межах робочого часу, а саме:
- Україна, 29000, м. Хмельницький, вул. Проспект Миру, 41а.
Графік роботи:
- Пн – Пт: з 9:00 до 18:00
- Сб: з 9:00 до 13:00
7. Умови повернення та обміну Товару
7.1. Повернення та/або обмін Товару, що продається Продавцем на користь Покупців Платформи відбувається згідно положень Закону України «Про захист прав споживачів».
7.2. Покупець має право на повернення Товару Продавцю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару за умови, що Товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, відсутні механічні пошкодження, збережена та цілісна упаковка, а також розрахунковий документ. Товар не повинен мати слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики.
7.3. Оплата за доставку Товару при поверненні Товару, що продається Продавцем на користь Покупців, відбувається за рахунок Покупця
7.4. Перед використанням Товару Покупець зобов’язаний перевірити, що отримав Товар на який оформляв Замовлення.
7.4.1. Перевірка Товару здійснюється візуальним обстеженням упаковки Товару, без відкриття чи пошкодження упаковки.
7.5. Для повернення Товару чи обміну Товару належної якості Покупець повинен звернутись до Продавця способом, що передбачений на Платформі та проінформувати про повернення та/або обміну Товару із наданням документів, що підтверджують факт купівлі Товару на Платформі.
7.6. Товар вважається таким, що є належної якості, якщо протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару Покупець не звернеться до Продавця із зауваженнями щодо якості Товару чи з метою повернення Товару.
7.7. Продавець має право відмовити у обміні та/або поверненні Товару за наступних умов:
7.7.1. Товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю разом з проданим Товаром;
7.7.2. минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
7.7.3. в силу своєї специфіки, Товар експлуатувався Покупцем.
7.8. Для повернення Товару чи обміну Товару неналежної якості Покупець повинен звернутись до Продавця способом, що передбачений на Платформі та проінформувати про повернення та/або обмін Товару із наданням документів, що підтверджують факт купівлі Товару на Платформі, за наступних умов:
а. істотні недоліки, які виникли з вини виробника виявлені протягом встановленого гарантійного строку та підтверджені висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом.
б. покупцем надані наступні документи
- квитанція на гарантійний ремонт;
- акт виконаних робіт по монтажу запчастини
- копія ліцензії СТО, де проводилось встановлення запчастини
- акт дефекації (рекламації) СТО або висновок незалежної експертизи
- розрахунковий документ, виданий Покупцю разом з проданим Товаром
- для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистеми автомобіля та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/скан-копія показників).
в. Менеджер Платформи має право запросити у Покупця інші супутні документи для з'ясування причини виникнення повернення або рекламації.
г. Без надання документів від станції технічного обслуговування автотранспортних засобів установка запчастини на автомобіль прирівнюється до такої, що здійснена покупцем самостійно.
д. Після отримання повного пакету документів від покупця магазин надсилає відповідний запит (рекламацію) виробнику/постачальнику, термін розгляду якого становить від 14 до 30 календарних днів. За результатами розгляду запиту (рекламації) виробником/постачальником:
- у разі, якщо виріб має візуальні дефекти явно вираженого заводського браку, то клієнт має право обміняти його на аналогічний, або ця сума буде віднята з наступної покупки;
- у разі, якщо при проведенні експертизи наявність браку/недоліків або фальсифікацію товару НЕ підтверджено – магазин повертає товар покупцю;
- у разі, якщо при проведенні експертизи буде встановлено наявність браку/недоліків або фальсифікацію товару – магазин або повертає грошові кошти за товар, або здійснює заміну товару на такий же або на аналогічний, з числа наявних у продавця, товар (за вибором покупця).
7.9. Вартість доставки, монтажу/демонтажу автозапчастин та ремонт авто Продавцем не компенсуються.
8. Відповідальність Сторін та вирішення спорів
8.1. У випадку невиконання або неналежного виконання Сторонами своїх зобов’язань за умовами цього Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
8.2. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, яку надав при замовленні Товару. Якщо Покупець не вірно вказав особисті дані, дані поштового відділення, номер телефону, то витрати за переадресацію Товару покладаються на Покупця.
8.3. Якщо Покупець відмовляється забрати Товар на відділені поштового зв’язку, то такий Товар повертається Продавцю. Вартість з послуг доставки, зберігання покладається на Покупця. Продавець повертає Покупцю кошти за Товар за мінусом витрат доставки, зберігання. Повторна доставка цього ж Товару оплачується додатково.
8.4. У випадках, непередбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність встановлену чинним законодавством України.
8.5. Покупець та Продавець погоджуються вирішувати спірні ситуації шляхом переговорів та досягненням консенсусу.
8.6. У випадку неможливості досягнути консенсусу протягом 30 календарних днів Покупець має право звернутися із скаргою до будь-якого державного органу, до компетенції якого входить розгляд таких скарг.
8.7. У випадку неможливості вирішення спору згідно з п. п. 8.4, 8.5 Покупець має право звернутись виключно до суду за місцем знаходження Продавця.
8.8. Продавець не несе відповідальності за невідповідність Товару, невиправданим очікуванням, суб’єктивній оцінці та завищеним сподіванням Покупця. Претензії, що ґрунтуються на вищевказаних критеріях не задовольняються.
9. Строк дії Договору та порядок його розірвання
9.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його акцепту Покупцем Платформи та діє до остаточного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.
9.2. Договір може бути розірваний до моменту закінчення його дії в односторонньому порядку у випадках передбачених умовами Договору.
10. Форс – мажорні обставини
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, якщо вони є наслідком непереборної сили (пожежі, повені, землетрусу, стихійного лиха, воєнних дій і інших обставин непереборної сили), і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Договору, то виконання продовжується відповідно на строк, протягом якого діяли ці обставини.
10.2. Якщо форс – мажорні обставини будуть продовжуватися більше трьох місяців, то кожна зі Сторін буде мати право відмовитися від подальшого виконання зобов’язань за Договором, і в цьому випадку Договір вважається припиненим у випадку досягнення Сторонами згоди про правові наслідки по всіх умовах даного Договору.
11. Інші умови
11.1. У цьому Договорі викладено всі умови, погоджені між Сторонами стосовно його предмета і він заміщує собою всі попередні договори, заяви та будь-якого характеру домовленості між Сторонами щодо його предмета.
11.2. Договір в будь-який час може бути змінений і/або доповнений Продавцем в односторонньому порядку без попереднього і/або подальшого повідомлення Клієнта. Зміни в Договір будуть публікуватися із зазначенням дати останнього оновлення. Клієнт вважається повідомленим про внесені до Договору зміни і/або доповнення з моменту опублікування цих змін на Платформі.
11.3. Недійсність, незаконність або непридатність для звернення до виконання будь-якого положення цього Договору не тягне за собою недійсності, або не впливає на подальшу юридичну силу будь-яких інших положень цього Договору.
11.4. Якщо в цьому Договорі не обумовлюється інше, всі повідомлення повинні направлятися на адреси, що зазначені у цьому Договорі чи Платформі.
11.5. Сторони підтверджують, що в разі, якщо будь-яка умова цього Договору стане або буде визнана недійсною у зв’язку з невідповідністю закону, то така умова не тягне за собою визнання недійсності будь-якого іншого положення цього Договору або Договору в цілому. В такому випадку Сторони повинні якнайшвидше вжити заходів щодо зміни Договору тією мірою, наскільки це потрібно, щоб замінити недійсне положення , щоб у зміненому вигляді воно було законним і по своїй суті максимально зберігало початкові наміри Сторін.